00:21 و تو همشون رو استن میکنی:))
00:21 و تو همشون رو استن میکنی:))
00:12 دهمین سالگرد خانوادگیمون مبارک(:
00:33 دوست دارم صدام کنین و من بگم جانم...
00:10 ناگهان همه اهنگ ها خلاصه شد توی (تو) مشابه ها
02:08 نمیدونم ب خاطر گریه هس یا چون زیاد اهنگ میخونم صدام گرفته 😂💔:) فال
00:18 من از قصد جوابتو نمیدم صدام کنی بیشتر صدام کنی بیشتر
00:19 حامیم حرف دل من رو اهنگ میکنی دوست داریم
00:23 کدوم برای دوش گرفتن انتخاب می کنی
00:05 +چرا همیشه اهنگ گوش میکنی؟؟!!/
00:19 اهنگ هایی قدیمی چقدر خوب بودن ....