00:29 تراپی؟؟ نه ممنون این ترکیب و گوش میدم🌱
00:29 تراپی؟؟ نه ممنون این ترکیب و گوش میدم🌱
00:23 این اهنگ امینم هم خیلی قشنگه :)
00:30 تیم ها ایـــــــــرانی اگه اهنگ بودن
00:12 بی تی اس اگر احساساتم به بی تی اس اهنگ بود مشابه ها
00:20 همیشه اهنگ های شروین حالمون رو درک میکنه!..
00:27 باب اسفنجی شلوار مکعبی در بیکنی باتم
00:24 رضا بهرام عزیز الان وقت اهنگ جدید نبود!!!
01:18 ولی این اهنگ دشی خیلی نازه!.:)
00:13 رنگ هایی که تا الان نمیدونستی رو یاد بگیر...
00:17 معتاد این اهنگ شدم خیلی قشنگ🖤
00:03 آشنایی با اعضای دوستداشتنی گروه بلک پینک ویدیویی کوتاه و دوستداشتنی از اعضای گروه محبوب کیپاپ، بلک پینک، که با لبخند خودشون رو به طرفدارانشون معرفی میکنن.
00:32 بهترین اهنگ سال.................
00:27 اگه مرتضی پاشایی و شادمهر عقیلی باهم بخونن'
00:16 یعنی بهترین چالشی بود که با این اهنگ دیدم
00:19 ولی تلخی این اهنگ:))))))))))))
00:17 تولدت مبارک عاشقانه دوست داشتنت
00:19 رقصمون نشه اصلا خدای رقص اوردم براتون:
00:22 ولی این اهنگ اشغال های رنگی....
00:24 بلهههههه اهنگ عرفان بار دیگر با فیلم شهرزاد🙃
00:21 ولی خدایی این اهنگ عشقهههههههه
00:19 اهنگ دنس کیپاپ موسیقی .........
00:12 ده سال بی تی اس،ده سال افتخار !:)))
00:57 ی اهنگ قشنگ از علیها ب نام گل لاله 😍🌹🥀
00:27 موزیک ویدیو حامیم:به جای حامیم بخون
00:12 من و اون یه نفر وقتی اهنگ مورد علاقمون پخش میشه
00:54 اهنگ پدرخوانده:))) خوب زدن؟
00:19 ویدئو کیوت از رقص کیوت این فرنی
00:20 اهنگ پوبون ارتا .