00:10 اهنگ های روسی تو یه لول دیگه هستن :))
00:10 اهنگ های روسی تو یه لول دیگه هستن :))
00:08 برو بخاب اون دیگه تو رو نمیخاد و با یکی دیگه خوشحاله
00:18 من اگه تو نباشی دیگه چجوری واسه گنده ها بکنم قاطی
00:22 (بافشه)اهنگ زیر نخلا از هیدن و خلسه تو چنلم هس خوشحال میشم سر بزنی مشابه ها
00:11 برو دیگه برنگرد نمیخوام ببینم فیستو 💔
00:17 ادم واسه کسی که فوت شده اهنگ میخونه اخه🤦🏻♀️
00:17 بیا این دل واسه تو هر جا میخوای بردا برو 😍😘
00:14 پس برو دیگه بر نگرد چون... 💔🫵
00:21 دیگه نقاب نمیزنم....
00:23 اهنگمناسب برایتوصیففردموردعلاقهزندگیتون:؟
00:13 ❤بیا این دل واسه تو هرجا میخا وردار برو❤
00:16 جوری که اهنگ بیکلام ارامش بخشه!
00:16 دیگه واسه یه آدم نرمال شدن دیره!
00:04 وقتی آماده باشی، کمتر از رفتنشون ضربه میبینی:)
00:15 روزی میرسه که شما واسه نداشتنم گریه میکنید ⚰️🥀
00:07 دیگهنیستراهیواسهبرگشتن ؛
00:11 واسه هرچی یه راهی هس:)))))))))
00:21 بدجور جدامون کردن ،رضا دلم خیلی واست تنگه بدجور بغض گرفته گلومو
00:13 ولی جز شادی چیز دیگه ای توی چشمای اون نبود🥲❤️🩹
00:08 یک سال دیگه هم رفت 🎂🖤تولدم مبارک من قوی
00:21 برو دیگه برنگرد برو پیش اکستو:)
00:15 به پایان میرسن حتی قشنگ ترین چیزا:)!.
00:16 بروپیشاون دیگه🌚✨🌃
00:52 من میمیرم واسه این اهنگ....🫠🫠
00:05 وقتی چشام خیس بود...............
00:10 عادت کردم دیگه واسه همینه دوسش دارم🙂✨
00:13 دلمواسهحرفزدنامونتنگشده:)
00:14 سلامتی روزی که استوری بزارم بگم اومدم کره جنوبی سئول !