00:16 کاش میشد این اهنگ رو پاسه بعضیا فرستاد..!!
00:16 کاش میشد این اهنگ رو پاسه بعضیا فرستاد..!!
00:14 😅💔💔🙂 .
00:10 . .
00:13 اسم اهنگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشابه ها
01:18 ولی این اهنگ دشی خیلی نازه!.:)
00:26 تراپی؟؟؟ نه ممنون اهنگ کوردیی
00:14 وضعیت من وقتی حامیم اهنگ جدید میده🥺😂♥️
00:06 تا حالا شده مدرسه رو بپیچونید؟!
00:13 🥲🧸
00:35 اهنگ هایی ک باید تنها گوش بدی (:
00:16 ولی آهنگ های عرفان طهماسبی♥️
00:15 وایبی ک ابن اهنگ دارهツ🌑
00:21 منو رفیقم درحال خوندن آهنگ خارجی:
00:07 برنامه ریزی من😂
00:08 تیک تاک با اهنگ جدید....))))))
00:45 اینجوری رفیقی دارید که با صدای بلند اهنگ بخونه
01:25 با هر کلمه و قسمتی از این اهنگ میتونم ۱۰۰ اشک بریزم
00:16 ولی این اهنگ تکراری نمیشه؛
00:20 اهنگ زیبای 2yar
01:00 کدومش بهتر از همه خوند؟؟؟جواب رو بااستیکرقلب بفرستید🙂
00:51 دردو نفرین دردو نفرین 😂😂😂😂
00:30 آهنگی که آیدلم برام میخونه:
00:17 این داستان:حامیم:بهنام بانی.😂
00:21 کسی ناراحتم میشه به،توعمرت گروه بهتر از بی تی اس نخواهید دید
00:18 یـہ ایران با این اهنگ بهزاـב خاطرـہ ـבارن:)!
00:24 بر میگرده اونی که شد دورش خلوت
00:11 اهنگش و تو پست بعدی میزارم .
00:41 وقتی شایع درس زندگی میده:🖤🚶♀️