00:18 حــامـــیـــمـ 💜غمگین 😔 فن حامیم
00:18 حــامـــیـــمـ 💜غمگین 😔 فن حامیم
00:15 تنها اهنگ خارجی که دوسش دارم ♡
00:28 خ د ا ح ا ف ظ ت ع ش ق ق د ی م ی 🥺
00:21 این اهنگ همیشه ترکونده و هنوزم بین همه داره میترکونه:>>>> مشابه ها
00:13 وای این تیکه اهنگ🤍............
00:33 isam&koorosh:Onlyfansاونلیفنز
00:15 من دیگه نمیتونم به این اهنگ گوش بدم 🤡شما هم باید نتونید...
00:35 از اهنگ های خارجی اینارو می فهمیم
00:29 ولی این جمع و این اهنگ فقط .....
00:19 اگه حسم بهت تبدیل به اهنگ میشد...
00:11 کیا مثل من هستن؟؟؟؟😭😭😭😭😭😭
00:25 می گفتم یعنی قراره از امشب ...دور باشم انقد از عشقم 💔
00:15 سوعال بپرص صادقانه ج مدم::::::💃🏻🖖🏻
00:26 این همه ادم از حامیم
00:29 گروه بی تی اس با اهنگ ارکید کدوم قشنگ خوند؟؟
00:27 امیدوارم این اهنگ رو درک نکنی:))
01:01 ..............................
00:13 اخ این اهنگ روسی(:ک
00:15 ولی این اهنگ>>>💗
01:00 چرا باید بشم عاشق اونی ک منو اصلا نمیخوادم💔✨🚶🏻♀️
00:14 تونبودیببینیچقدسختگذشت☆
00:15 اهنگ wallerman🌊🌊🚤🚤........
00:24 فقط اهنگ های شایان یو تمام 🤘☠️
00:21 رز سفید من تو خشک میشی پیش من:)
01:09 ............حامیم...............
00:22 میخوام بشینمو گریه کنم ولیکن فایده نداره..
00:54 ولی حامیم.. :)
00:12 چه حالی داشت با تو قدم زدم. ✨🤍