00:26 انگار` نیمه ای` از من`نیستو`.!
00:26 انگار` نیمه ای` از من`نیستو`.!
00:20 ولی این اهنگ:)................
00:16 ترکیب برنده جین و جیهوپ از بی تی اس
00:15 تنها اهنگ خارجی که دوسش دارم ♡ مشابه ها
00:16 اهنگ ترنددددددددددددددددددددددددد
00:58 اهنگ Bad romance از گروه forestella
00:20 آهنگ مورد علاقت+بلاگر مورد علاقت=ترکیب برنده💞✨
00:09 -بهترین ترکیب تو فامیل.... بفرست براش:))
00:28 قشنگی اهنگ های فرانسوی🥺❤️🩹...>>
00:13 وای این تیکه اهنگ🤍............
00:29 ولی این جمع و این اهنگ فقط .....
00:19 اگه حسم بهت تبدیل به اهنگ میشد...
00:15 من دیگه نمیتونم به این اهنگ گوش بدم 🤡شما هم باید نتونید...
00:12 ولی خب وایبی که این اهنگ میده.
00:29 گروه بی تی اس با اهنگ ارکید کدوم قشنگ خوند؟؟
00:33 isam&koorosh:Onlyfansاونلیفنز
00:15 سوعال بپرص صادقانه ج مدم::::::💃🏻🖖🏻
00:13 اخ این اهنگ روسی(:ک
00:35 از اهنگ های خارجی اینارو می فهمیم
00:03 ترکیب بهشتی!`🫠☘️🌧
00:15 اگه توهم این اهنگ یادته یه کامنت بزار :)
00:24 فقط اهنگ های شایان یو تمام 🤘☠️
00:14 تونبودیببینیچقدسختگذشت☆
00:11 ولی این ترکیب صدا🥺...........
00:22 میخوام بشینمو گریه کنم ولیکن فایده نداره..
00:25 اما ترکیب این اهنگا خداس>>>>>>>>>>
00:15 ولی این اهنگ>>>💗
00:15 اهنگ wallerman🌊🌊🚤🚤........