00:16 یعنی بهترین چالشی بود که با این اهنگ دیدم
00:16 یعنی بهترین چالشی بود که با این اهنگ دیدم
00:17 معتاد این اهنگ شدم خیلی قشنگ🖤
00:12 بی تی اس اگر احساساتم به بی تی اس اهنگ بود
00:28 این اهنگ منو باد تو میندازه🙂🤍 مشابه ها
00:30 تیم ها ایـــــــــرانی اگه اهنگ بودن
00:16 بهشت :)✨💚🌱 .
00:18 ما بے حسین بهشت خدا هم نمےرویم جایے ڪه ارباب نباشد چہ فایده!؟
00:17 تو شروعِ همهی دلخوشیهایِ منی 🥺💙
00:26 توبگوبهشتکدومه؟ همونجاییکپسرامیگن😂💔
00:14 اسپانیایی بلد نیستم ولی این اهنگ
00:07 وقتی به اوج اهنگ میرسه و منی که جوگیر میشم
00:12 ده سال بی تی اس،ده سال افتخار !:)))
00:24 باهم بخونیمش...
00:31 اهنگ هایی ک دنبالشونی .
00:34 دنس پرکتیس اهنگ 3d جونگکوک>>😭🎀
00:07 انگار وارد بهشت میشی☺💖
00:19 ولی تلخی این اهنگ:))))))))))))
00:44 بیاید باهم بخونیم ، بریم یک ، دو ، سه ...
00:16 مادر دختری😍دختر باس از این سن کدبانو بشه
00:35 نامه ای که تبدیل به یه اهنگ شد...
00:15 چیشد سر در اوردی از بهشت اون!🎈🦖🍼
00:20 عجیب بود با این اهنگ قر دادم؟ 😂
00:19 اهنگ دنس کیپاپ موسیقی .........
00:54 اهنگ پدرخوانده:))) خوب زدن؟
00:38 اسم اهنگ هایی که این روزاقفلی زدین روبگین..؟؟؟
00:39 اهنگ از عشق تو یک شهر به اواز درامد کامل
00:23 تو نیستی و من در نبودت با این اهنگ میگذرانم
00:22 ولی این اهنگ اشغال های رنگی....