00:48 مارو میبرن بهشت به حساب اباعبدالله
00:48 مارو میبرن بهشت به حساب اباعبدالله
00:15 🖤این دنیا اگع جای خوبی بود! اسم قبرستوناش بهشت نبود:)🖤
00:11 وقتی منو رفیقم همدیگ رو تو بهشت میبینیم 😂😂😔
01:03 ولی قبول کنین این صدا از بهشت اومده😭💗🌷 مشابه ها
00:17 وایییییی ته با جیمین اصلا مشخصه تو بهشت رفتن 🥺🥺💜💜😂
00:17 الان توی زندانم ...چشم انتظار سندی
00:18 وقتی اصرار دارم میتونم اهنگ خارجی بخونم
00:45 دلت که خوش باش هرجا بری اونجا واست بهشت❤️
02:05 اینجوری جواب دادن 😂😔🤌🚶♂️..!
00:51 بچه مچه کنسله بابا...🤧🥱🥱
00:14 میخوام بگم که::: ماه مهر از رگ گردن به شما نزدیک تره😪😂
00:50 اهنگ ...........................
00:18 وااای شت....خیلی اهنگ خوبیه....
00:22 فکر من وقتی برقا میره _راه حل خوبیه
00:29 19 سال از این آهنگ گذشت💔😞 امکان نداره کسی این اهنگ نشنیده باشع
00:29 خاطرات زیادی با این اهنگ داریم 🖤خدا رحمت کنه🥀
00:53 ولی اهنگ آخرش....🥺🥲
00:13 صدای اگزوزش از جهنم بیاد قید بهشت رو میزنم
01:09 محو صدای خواننده بودم تا اینکه گیتاریست شروع به خوندن کرد
00:16 کاش میشد این اهنگ رو پاسه بعضیا فرستاد..!!
01:18 ولی این اهنگ دشی خیلی نازه!.:)
00:16 بهشت واقعی صداششش.....:)))))))
00:26 تراپی؟؟؟ نه ممنون اهنگ کوردیی
00:15 وایبی ک ابن اهنگ دارهツ🌑
00:16 ولی آهنگ های عرفان طهماسبی♥️
00:11 بهشتهمینجاساگهتوباشی؛🙇🏿💤
00:45 اینجوری رفیقی دارید که با صدای بلند اهنگ بخونه
00:20 همیشه اهنگ های شروین حالمون رو درک میکنه!..