00:50 اهنگ ...........................
00:50 اهنگ ...........................
00:18 وااای شت....خیلی اهنگ خوبیه....
00:14 اهنگ خارجی گوش میدیم زبونمو بهتر شه:😂 .
00:26 تراپی؟؟؟ نه ممنون اهنگ کوردیی مشابه ها
00:19 اهنگ دنس کیپاپ موسیقی .........
00:21 کسی ناراحتم میشه به،توعمرت گروه بهتر از بی تی اس نخواهید دید
00:52 خریدن لباس با مادر اینجوریه دیگه 🤣🤣
00:33 ینی عاشق مود بودن یونگی و ته ته شدم...
00:22 فکر من وقتی برقا میره _راه حل خوبیه
00:29 خاطرات زیادی با این اهنگ داریم 🖤خدا رحمت کنه🥀
00:53 ولی اهنگ آخرش....🥺🥲
00:16 کاش میشد این اهنگ رو پاسه بعضیا فرستاد..!!
01:09 محو صدای خواننده بودم تا اینکه گیتاریست شروع به خوندن کرد
00:15 این چه سمیه باگریه اهنگ میخونه🤣🤣
00:21 بجنب رادیو رو روشن کن اهنگ از سیا
00:25 اهنگ های کشور های مختلف کدوم قشنگ تر بود؟؟
00:06 (-_(-_(-_-)_-) (-_(-_(-_-)_-).
01:07 کاش دنیا همین جا متوقف میشد ظ((((:
01:18 ولی این اهنگ دشی خیلی نازه!.:)
00:35 اهنگ هایی ک باید تنها گوش بدی (:
00:14 وضعیت من وقتی حامیم اهنگ جدید میده🥺😂♥️
00:15 وایبی ک ابن اهنگ دارهツ🌑
00:09 Kim Tehyongaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
00:04 وقتی نصیحتم میکنن ب روایت تهیونگ😂
00:16 ولی آهنگ های عرفان طهماسبی♥️
00:45 اینجوری رفیقی دارید که با صدای بلند اهنگ بخونه
01:25 با هر کلمه و قسمتی از این اهنگ میتونم ۱۰۰ اشک بریزم
00:20 همیشه اهنگ های شروین حالمون رو درک میکنه!..