00:40 بدجوری عاشق شخصیت اسپایدرمنم! کالکشن های مارول حرف نداره...🕸💯
00:40 بدجوری عاشق شخصیت اسپایدرمنم! کالکشن های مارول حرف نداره...🕸💯
00:15 هیشکی منو دوس نداره💔. 🩹
00:08 هر روزم بدون ط برام معنایی نداره.....
00:15 شب و روزم برام معنایی نداره...🥀 مشابه ها
00:10 هیچکس قُدرَت اینکه خوش حالت کنه رو نداره.
00:05 و حرف حق جواب نداره....... نوشته من..
00:18 هر کسی لیاقت بخشش دوباره رو نداره..
00:07 هیچچیزجالبیراجبمنوجودنداره🚶🏻♀️🚷
01:01 هیچکس، هیچوقت، هیچجا، نمیتونه درک کنه
00:07 وقتی میفهمی دیگ واسش هیچ اهمیتی نداری:')😔🖤
00:14 کسی حق اذیت کردنم و نداره حتی مهم ترین آدم زندگیم
00:08 آره دیگه فایده نداره😏...
00:15 Txt_این اهنگ تمومی نداره لیریکش اشک همه رو دراورد
01:00 به ارزش ترین پول دنیا فقط عمر ته :)🫀🤍🌱
00:14 عشق همیشه پایان خوشی نداره:)))
00:13 دردناک تر از جا زدن وجود نداره:))
00:15 فراموش کردنی وجود نداره.......
00:25 به[زیبایی]تو؛کسی رو ندیدم
00:07 یه وقتایی هست که حس هیچی نیست!
01:22 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:30 بانو خیلی رو آشپزیش حساسه کیا دوستش دارند
00:07 هم درد باشه هم درمان ؟ اونم نیس💔🫡
00:21 -هیچ چیز خاصی درمورد اون وجود نداره. :)
00:17 همه بهم گفتن معجزه وجود نداره...
00:13 غمگین ترین آدم جهانم دردش تو سینه خودشه کسی از حال کسی خبر نداره:)
00:10 ولی وفاداری بین دو قو رو هیچ احدی نداره :)))))
00:13 هیچ چیزی ارزش فکر کردن نداره جز خودت!!!
00:09 دردت به جونم دلم تنگ شده واست آروم جونم دلم نداره طاقت 🙂🖤