00:10 وقتی بچه بودم، ع اختپوس تو انیمیشن باب اسفنجی خوشم نمیومد تا اینکه..:)
00:10 وقتی بچه بودم، ع اختپوس تو انیمیشن باب اسفنجی خوشم نمیومد تا اینکه..:)
00:14 کارتون باب اسفنجی خیلی روم تاثیر گذاشت
00:13 یادش بخیر بچه گیامون چقد زود گذشت 😮💨
00:24 واقعا این انیمیشن جز بهترین نوستالژی هاست🍓🦋 مشابه ها
00:16 این دوتا کسایی بودن که رفاقت و عشق رو بهم نشون دادن:)
00:10 اسم انیمیشن:درون و بیرون.........
00:20 هر چی بزرگ تر میشم بیشتر اختاپوس و درک میکنم💔
00:10 . (
00:12 ویدئو طنز درباره ی دمای هوای ایران 🤣🤣🤣
00:59 بره بالاتر علم حسین(ع)🥺❤️🩹
00:13 ویدیو ی سرگرمی انیمه از انیمه_لند فالو=فالو✓
00:24 خدایی هیچ کدوم به پای نسل قدیم نمی رسند⚽🎗️
00:11 خاطرات بچگیم زنده شد..:) نمیدونم بخندم یا گریه کنم☁️🥺
00:58 چیزهای که الان عجیب قدیم خیلی ادی بود پارت ۱
00:11 دختری ک باهاش آشنا شد و دختری که ازش ساخت ...
00:15 ولی عجب وایبی میده یادش گرامی💕✨
00:47 کاش میشد برگردیم قدیما کاش میشد!
00:18 میزان صبر و تحمل و وضعیت اعصابم به روایت تصویر😂
00:15 فقط ای کاش مردم به منم فرصت میدادن:)
00:22 ................................
00:16 از قدیم گفتن تعارف اومد نیومد داره😂
00:17 انیمیشن هایی که باید حتما ببینید
00:14 - POV -
00:03 ولی وایب انیمیشن گیسو کمند...... 🙂↕️🙂↕️
00:10 اونموقعه که این انیمیشن و دیدید متوجه دوبلور صداش شدید ؟!
01:30 - این سکانس هیچوقت قدیمی نمیشه ://
00:20 کاش میشد برگشت به قدیما کاش میشد...:)
00:13 کاش وقتی بچه بودیم کارتون ها رو بادقت تماشا میکردیم..