00:10 وقتی بچه بودم، ع اختپوس تو انیمیشن باب اسفنجی خوشم نمیومد تا اینکه..:)
00:10 وقتی بچه بودم، ع اختپوس تو انیمیشن باب اسفنجی خوشم نمیومد تا اینکه..:)
00:14 کارتون باب اسفنجی خیلی روم تاثیر گذاشت
00:24 واقعا این انیمیشن جز بهترین نوستالژی هاست🍓🦋
00:16 این دوتا کسایی بودن که رفاقت و عشق رو بهم نشون دادن:) مشابه ها
00:10 اسم انیمیشن:درون و بیرون.........
00:20 هر چی بزرگ تر میشم بیشتر اختاپوس و درک میکنم💔
00:10 . (
00:12 ویدئو طنز درباره ی دمای هوای ایران 🤣🤣🤣
00:13 ویدیو ی سرگرمی انیمه از انیمه_لند فالو=فالو✓
00:11 خاطرات بچگیم زنده شد..:) نمیدونم بخندم یا گریه کنم☁️🥺
00:11 دختری ک باهاش آشنا شد و دختری که ازش ساخت ...
00:15 ولی عجب وایبی میده یادش گرامی💕✨
00:18 میزان صبر و تحمل و وضعیت اعصابم به روایت تصویر😂
00:15 فقط ای کاش مردم به منم فرصت میدادن:)
00:22 ................................
00:17 انیمیشن هایی که باید حتما ببینید
00:03 ولی وایب انیمیشن گیسو کمند...... 🙂↕️🙂↕️
00:10 اونموقعه که این انیمیشن و دیدید متوجه دوبلور صداش شدید ؟!
01:30 - این سکانس هیچوقت قدیمی نمیشه ://
00:13 کاش وقتی بچه بودیم کارتون ها رو بادقت تماشا میکردیم..
00:11 زیبایی انیمیشن:
00:24 انیمیشن داستان اسباب بازی ها ۴
00:31 خاطرات یک دهه هشتاد !:(❤️🩹🥺
00:26 چرا باید انیمیشن هارو با دوبله ببینیم....😂😂
00:18 این انیمیشن یاد داد روباه ها اونقدر هم بد نیستن:)
00:28 `درون و بیرون ۲` جمله آخرش درست حقیقتو بیان کرد)
00:13 صدای گریه ات رو شنیدم و گریم گرفت
00:04 وقتی رفیقت به کلیپ خنده دار نمیخنده | دیالوگ بامزه شرک وقتی یه ویدیوی خندهدار برای دوستت میفرستی و او هیچ واکنشی نشان نمیدهد، دقیقاً همین حس را داری! این کلیپ بامزه از انیمیشن شرک، حال و روز خیلی از ...