00:26 ببخشید دیزنی ولی....... ฅ^•ﻌ•^ฅ
00:26 ببخشید دیزنی ولی....... ฅ^•ﻌ•^ฅ
00:10 انیمه ی ستاره ی من Oshi no ko اوشی نو کو ... آکوا و آکانه
00:14 انیمه ی ستاره ی من. ،
00:34 قله ی متحرک هابل . انیمه ی زیباایه مشابه ها
00:10 موزیک ویدیو انیمه باحال از انیمه _لند🥰
01:16 میگن دوستیا همیشگی هستن پس چرا.......
00:11 تا کی می خوای اوتاکو بمونی...؟(:
00:10 عاشق اینانیمم به همراه بقیه انیمه ها که اسم ببرم زیاده
00:14 انیمه. .
00:11 اگه نزوکو و تانجیرو هم میومدن تو این قسمت اینجا عالی
00:35 خانوادش مرده بودن و وقتی تو خواب میبینتشون اینجوری بغلشون میکنه
00:08 وقتی چشمام ضعیف میشه واکنش مامانم😂
00:15 مثل این دست گل زیبایی 🫵🏽💐:)
00:10 انیمه ی شیطان کش ،،،،،،،،،,,,,,,
00:21 صدای انیمه های مختلف و باحال با اسم
00:22 طنز انیمه. شیطان کش
00:14 میکس از نیشیمیا شوکو از انیمه صدای خاموش
00:22 چرا انیمه از سریال غمناک تر هستش؟
00:09 ادیت غمگین از انیمه توکیو غول کلیپی احساسی و غمگین با تصاویری از شخصیتهای انیمهای که حس تنهایی و دلشکستگی را به خوبی منتقل میکند.
00:21 انیمه یه کارتون ژاپنی برای بچه ها نیست
00:13 یوجی. نوبارا. مگومی. (انیمه جوجوتسو کایسن)
00:33 به خودم دروغ گفتم. انیمه وفتی مارنی آنجا بود
00:08 انیمه های خفنن برای اوتاکوها...
00:15 عنوانی ندرم .....................
00:07 خدایی حق✋😂
00:09 انیمه ی شیطان کش،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:28 نمیخواهم چیزی حس کنم ! موزیک ویدیو انیمه ای
00:23 زن خوب کی سراغ داره دازای زن میخاد😎