00:33 به خودم دروغ گفتم. انیمه وفتی مارنی آنجا بود
00:33 به خودم دروغ گفتم. انیمه وفتی مارنی آنجا بود
00:11 اگه نزوکو و تانجیرو هم میومدن تو این قسمت اینجا عالی
00:21 انیمه به من بزرگ شدن رو یاد داد
00:18 چه وایب خوبی داره این ریمیکس🥲🥀 مشابه ها
00:21 صدای انیمه های مختلف و باحال با اسم
00:23 زن خوب کی سراغ داره دازای زن میخاد😎
00:20 ولی سعید طاراد تو یه وایب دیگه جذابه🫠
00:31 خاطره ای که کابوس شد! موزیک ویدیو انیمه ای از اوتاکو لند:)
00:18 وایب کدوم باحال تر بود ....؟؟؟
00:09 انیمه ی ستاره ی من Oshi no ko .
00:20 ولی وایب این اکیپ...>>>>>>>>>>
00:13 ولی وایب این اهنگ گاد ترینه>>>>>>>>
00:08 فکت چشم عسلی و قهوه ای زیباست 👁
00:12 وایب دریا:)) 🌊🐚................
00:10 تو برای من خوب نیستی اما عزیزم، من تورو میخوام!
00:08 انیمه های خفنن برای اوتاکوها...
00:12 انیمه ی اوشی نو کو،..............
00:13 یوجی. نوبارا. مگومی. (انیمه جوجوتسو کایسن)
00:15 این انیمه رو دیدین؟.........(:
00:22 طنز انیمه. شیطان کش
00:10 🔗🦋🍓🧸🔗🦋....................
00:21 انیمه یه کارتون ژاپنی برای بچه ها نیست
00:28 وای این انیمه را فقط برای این شخص دوست دارم
00:28 نمیخواهم چیزی حس کنم ! موزیک ویدیو انیمه ای
00:05 ولی وایب صدای جنگل یه چیز دیگست.
00:17 ریمیکس انیمه ای:]]]]]]]]]]]]]]]
00:08 وایب قشنگی داره میدونی که چی میگم
00:09 وایب دخترای پاییزیی🥲🥲