00:18 تعجب میکنم چرا ژاپن تو درست کردن انفجار آنقدر عالیه
00:18 تعجب میکنم چرا ژاپن تو درست کردن انفجار آنقدر عالیه
00:14 ای ستاره ای ستاره پشت کدم ابری بیا که کار..🖤
00:09 انیمه ی شیطان کش،،،،،،،،،،،،،،،،
00:14 کلیپ از مانهوا بادشکن ......... مشابه ها
00:15 من عاشق این انیمه هستم شما چی😅😊
01:09 آی ستاره پشت کدوم ابری؟؟؟؟؟🫠..
00:09 خیلی خب خب پس تو میخای با من مبارزه کنی!؟
00:11 فقط ستاره میشمرم....🌚
00:09 آی هوشیتوAi hoshinoاز انیمه ی ستاره ی من
00:11 ممچو انیمه ستاره من (اوشینوکو)
00:06 حق اوتاکو ها 🤣از انیمه _لند❤️🔥
00:15 بازیگر گوگولی صداپیشه انیمه ناز
00:16 هایکیو........................(:
00:11 قول میدم....:))))....
00:12 تو ستارههایی اطراف زخمم کشیدی⋆
00:10 با اینکه امروز به سپاهان باختیم اما من هنوز طرفدارتم پرسپولیسم🥲🤍✨
00:13 اره بارسلونا ستاره میسازه نمیخره..
00:11 تو بین این هم آدم تو تک ستاره قلبمی دلبرم:)🧡✨️
00:29 موزیک ویدیو برای مناسبت احساسی
00:22 چرا انیمه از سریال غمناک تر هستش؟
00:10 و اما هم اکنون در سراسر کشور✅
00:14 حق برای اوتاکو ها از انیمه_لند فالو=فالو✓💖
00:13 تنها چیز ضایع اینجا تویی.....!!
00:16 انیمه....اوتاکو....ویدیو کوتاه
00:18 آی ستاره آی ستاره........ ✨⭐🌟
00:11 زیاد ازش خوشم نمیاد ولی خوبه / ادیتش عالیه
00:30 ماهم تو این آسمونا ستاره داریم!...
00:18 پرهستارهوسطکویر..ولینورتوازهمشونبیشتر:)