00:27 تنهایی میکشه ولی من زندم به چه جرمی؟ نمیدونم:)
00:27 تنهایی میکشه ولی من زندم به چه جرمی؟ نمیدونم:)
00:17 عاشقانه نیست؟ همیشه تنهایی، قلبم از شیشــه ساخته شده مغزم از سنگ
00:40 اینم ادیتی که درخواست داده بودید(:
00:10 انیمه ی ستاره ی من Oshi no ko اوشی نو کو روبی و آی مشابه ها
00:45 غمگین.تنهایی.مهیار.آهنگ.مجبورم.
00:18 وقتی منو دوستام صد تا انیمه تو یه روز میبینیم
00:10 ما به تنهایی خود خوش هستیم....
00:23 Squid game / بازی مرکب / اسکویید گیم
00:11 این تنهایی سمه برام ... نزار این همه منتظرم 🥲💔
00:09 انتخاب من تنهایی نیست ادما خیلی مزخرفن.️
00:37 ولی این انیمه و تموم کاراکترهاش...
00:12 انیمه ی شیطان کش،،،،،،،،،،،،،،،،
00:30 با آهنگش میشه تا فردا قر داد 💃
00:26 چرااااا انیمه رو دوس داریممممممممم
00:11 من دلم نمیخواست ولی از پس همچین تنهایی بر بیام
00:08 موزیک ویدیو انیمه ای از انیمه_لند✨
00:17 مثل انیمه موهاتو ببند😍. .
00:16 کلیپ انیمه....................
00:13 🤫☠️🖤✋🏻.......................
00:12 والا ما که استعداد نداریم ولی دختره ...🎧🎻
00:30 صدا پیشگان انیمه شیطان کش با اسم لطفا دنبال کنید
00:14 ولی این انیمه................(:
00:20 فقد وایب اهنگش(:::انیمه هاشم ک نگم(:
00:11 احساس تنهایی .
00:45 مِث طُ جایی نَدیدم چِقد تنهایی کشیدم
00:15 ...............مناسب تنهایی هامون🥲...................
00:06 ادمای قوی شبا تنهایی عذاب میکشن🙂
00:10 اینو انیمه بازا میفهمن......(: