00:15 ✦خمارتمنباشیتنهاییکجابرم؟✦
00:15 ✦خمارتمنباشیتنهاییکجابرم؟✦
00:13 تنهایی تا یه تایمی برای من خوب و آرامش بخش بود^_
00:09 خیلی خب خب پس تو میخای با من مبارزه کنی!؟
00:15 وحشتناک ترین احساسات زندگی مزخرف و دنیای فانی🪽🖤✨️💅🚬 مشابه ها
00:37 طنز با یکم لیوای! ویدیو انیمه ای از اوتاکو لند:)
00:22 نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم!🖤
00:24 انیمه بهم یاد داد که..........
00:28 من تنهایی راحت ترم ممنون........!🖤🤝🏻
00:13 اونایی که با تنهایی لذت میبرن...
00:23 من این شبای تنهایی............
00:10 آجی جونم تا وقتی من هستم نبینم تنهایی غصه بخوریا🫤
00:23 دختری که ارزوهای کوچکش واسش حسرت شدن
00:20 پسرا هم گریه مکنن ولی تو تنهایی🫸🏻🩸
00:23 من حالم خوبه تنهایی...🙂 🥀
00:50 منبهعنوانیکدرونگراتنهاییبیشترترجیحمیدم.... 🫴🫡
00:09 🤍🥺 بهترین حس دنیا برای هر فرد
00:12 معرفی میکنم: اولین آیدل ایرانی
00:08 ویدیوی خنددار انیمه از انیمه لند فالو=فالو✓ ❤️🔥
00:14 گاهی وقتا تو تنهایی میشه به خود رسید......
00:14 تنهایی هیچ کس مثل من نیست دیکه
00:43 تک تنهایی عالی تره که با یه لاشی باشی
00:32 این ریمیکس رو در تنهایی گوش بده
00:09 توی تنهایی عشق میمیره:)!
00:14 تنهایی در صورتی خوبه که از کسی که بدت میاد جدا شی
01:04 بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم....
00:16 منو ول نکنی تو تنهایی ها... 🌘
00:13 نقاشی خفن برا اتاقت"🧸🤍
00:11 زیاد ازش خوشم نمیاد ولی خوبه / ادیتش عالیه