00:29 این پست رو گذاشتم برای اینکه بگم دوستت دارم بابا 🫀
00:29 این پست رو گذاشتم برای اینکه بگم دوستت دارم بابا 🫀
00:16 قلب هاست که ذات انسان را نشان میدهند
00:11 تنها راه در امان بودن من و رفقام😅😅
00:16 افسرده نیستم ،من فقط کسیو ندارم باهاش حرف بزنم مشابه ها
00:23 هه اونی که من داشت بعد به همه می گفت تنهام 😄🤌🖤
00:12 Pov:تنها چیزهایی که میتونن لَبام رو لمس کنن!
00:19 گاهی اوقات همهی ما به تنها شدن برای ارامش کافی نیاز مندیم:)
00:22 روزمرگی به سبک انیمه ...........