00:14 ادیت انیمه ای...................(:
00:14 ادیت انیمه ای...................(:
00:34 ادیت از انیمه دارلینگ در فرنکس:)
00:14 موزیک ویدیو عاشقانه غمگین اگر باز برگرد ه میبخشمش
00:11 من؟ دیوونه؟ اوه نه من فقط دیگه کمتر از قلبم استفاده میکنم. مشابه ها
00:13 شما هم عاشق نقاشی پیکسلی ین؟! →_→
00:27 《♧◇♡ایده ای نقاشی ♧♡♤》........
00:20 یه انیمه ی ارام بخش😙 🤗
00:09 استوری نوشته انیمه غمگین پسرانه
00:24 شهر اشباح یه حس و حال دیگه ای داره...
00:13 انیمه. .
00:16 انیمه نام انیمه: آسمان آبی
00:10 اسم انیمه: وان پیس....... لوفی
00:12 انیمه ی ستاره ی من،،،،،،،،،،،،
00:11 منو داداشم درحال آشپزی، وقتی مامانم خونه نیست 😂😂🤣🤣😅