00:17 در نا امیدی بسی امید است (بقیشم یادم نمی یاد🙃)
00:17 در نا امیدی بسی امید است (بقیشم یادم نمی یاد🙃)
00:09 ..............................
00:18 دوس پسر ادم باید همین قدر فدا کار باشه😂👐
00:12 طنز 😚 دیگه آمممممممم 😆 واقعا نصفی از عمرم سر همین رفت خدا جونم😂😂 مشابه ها
00:08 موفقیت در راه است بزن روی هدف تو میتونی you can...
00:41 یا خدا. . .
00:40 خدا چرا چند سالیه منو و تو شده اینجوری راهمون جدا
00:07 خنده هاشو حامیم خدا ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
00:09 ای خدا من چقدر تو را دوست دارممممم🥲😪
00:16 انگار خدا تو رو نقاشی کرده:)))
00:17 دوست دارم خدا شاهد🍷🙃💔💔💔💔💔
00:06 وقتی خدا بخواد هیچکس نمیتونه کاری بکنه
00:20 حرف هایی که فوتبالی ها رو ناراحت میکنه 🥲💔
00:17 بشینیم سه تایی منو تو و خدا ...