00:08 بدون کپشن
00:08 بدون کپشن
00:30 ولی بعضی وقت ها آدم به تنهایی از پس همه چی برنمیاد
01:32 قوی ترین دارویی که برای هر انسان وجود داره یه انسان دیگست♥︎(
00:11 آقای قاضــــــــــــــــی به خودشم میگما...🚶♀️🕳 مشابه ها
00:07 متنفر شدم از اون روی مهربونیم خوش قلبیم💔🖤
00:07 تخت جمشید یک دانشگاه انسان سازیه.
00:06 هعی. انسان بودن رو یار بگیرین ن گاد بودن رو..:)
00:07 تنها چیزی که میتونه انسان رو از درون نابود کنه ، تنهاییه 🖤
00:13 حقیقت غمگین برای ما انسان ها :(
00:06 دل به انسان نبند که همه انسان نیستند
00:09 انسانهمانمیشودکهاغلببهآنفکرمیکند.
00:09 ارع .
00:35 خدا تمام مشکلات انسان را برطرف میکند.....
00:09 خاطرات خانه مردگان از داستایوفسکی
00:34 تصویر سازی پس از مرگ انسان و خاک بدن انسان سوتکی بشه
00:12 راس میگن حادثه هیچ وقت خبر نمیکنه مثل تو که یهو شدی همه زندگیم 🫀😍
00:18 اونجا که فروغ فرخزاد میگه:....
00:07 تنهایی انسان و نابود میکنه...
00:08 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘳𝘵 𝘰𝘧 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘯𝘰
00:45 چشم انسان زیر میکروسکوپ.......
00:15 کاش کسی را داشتیم ک سکوت هایمان را بشنود
00:33 🖤...Bazen akıl ermez kalbi anlamaz
00:43 تنهایی از بازی با خواهر و مادر بقیه خیلی بهترع🫠
00:10 قدرت درکو فهم بالا میخواد؛فهمیدنش
00:15 انسان ها فکر میکنن من قلب ندارم
00:11 اگر درد دیگرانو حس میکنی انسانی
00:24 اما من فقط یک انسانم .........
00:43 چه جنایتی از این بالاتر که انسان زجه های قلبش را نادیده بگیرد