00:16 زندگی ساخته عشق هست به هر اندازه عاشقی به همان اندازه زندگی خواهی کرد
00:16 زندگی ساخته عشق هست به هر اندازه عاشقی به همان اندازه زندگی خواهی کرد
00:11 من هیچوقت تاحالا کسیرو به این اندازه دوست نداشتم..."H""
00:10 اگه دوست نداشت اندازه من🌚⛓
00:12 هیشکی اندازه من غمگین نیست:)! مشابه ها
00:29 بیبی برمیگردم باز یه روزی تهران کنارت🫠
00:08 من به اندازه ی زیبایی چشمات دلتنگتم.
00:09 تهران یا تبریز ؟؟................
00:13 هیشکیاندازهمندلشنمیخادت🤍😄
00:10 مود الانم.... .
00:17 عیی خودا فشارم افتاد🤌🏻🥹
00:17 اگه دوست نداشت اندازه من ! رفتم من با پرواز بعد ↓↑
00:17 اگه دوست نداشت اندازه من . . .♡¡
00:11 هیچ تیمی به اندازه رئال مادرید خوب نیست
00:20 تنها شدم منی که هیچ کس اندازه من رفیق نداشت
00:20 من اندازه اینا بودم فک میکردم پدر مادرا دعا میکنم بچه دار میشن😑💔🚶
00:21 بدجور جدامون کردن ،رضا دلم خیلی واست تنگه بدجور بغض گرفته گلومو
00:10 اندازه تموم روزایی ک دوست داشتم.....
00:20 تو را دوست دارم اندازه کسی که تو را برایم افرید♥️🧿🥺
00:17 قول میدم تا تهش کنارت بمونم ..:)
00:08 غمگین و عاشقانه ولی پر معنی اگه اندازه درک رو داشته باشی
00:16 دلتنگی ظریف ترین قتل عام بشر...! 🥺
00:27 درد دارم اندازه آسمون 😭😭😭😭😭😭
00:22 برای عکاسی بهار کجا برم؟؟ 🌸📷❔✨
00:11 پول واحد اندازه گیری انسان است
00:12 جوری که یه دست تهیونگ اندازه دو دست جیمینه🥺
00:15 دلم تنگ برات قد تهران ........:)
00:09 بهاندازهتمومشبهاییکه..
01:13 کدوم یکی از این ها مغزشون اندازه جلبکه؟ 😉