00:12 از وقتی اومدم تهران قدرت عععع از دست دادم 🤣
00:12 از وقتی اومدم تهران قدرت عععع از دست دادم 🤣
00:29 بودو،نبودت ب ی اندازه سخت برام...❤️🩹🦋👨🏼🦯
00:20 به اندازه کافی نبودن...... 🥺💔
00:11 چه اندازه ای دوستش داری مشابه ها
00:08 هیچ کس ب اندازه من دوستت نخواهد داشت...
00:25 اما به همون اندازه تنهام...🥀
00:22 ولی هیچکسی اندازه من دوصت ندره:)
00:08 تا حالا از این زاویه تهران رو دیدی؟!
00:21 خنده تلخه وقتی به اندازه کافی داری غم:)
00:12 کافه دیزنی لندددددد✨تهرانیا اعلام حضور کنن😉🌈
00:11 تو ب اندازه این گل بلینگهام زیبایی 😅
00:19 منم بد بودنو بلدم :اندازه تو میتونم سرد باشم بلدم :)
00:12 تو کامنت هایی این پست به اندازه ای دردی ک داری استیکر خنده بزار...😂😂🖤
00:25 میشهپیرشدتویکشببهاندازهیکسال...🖤
00:20 ب اندازه کافی دور شدیم از هم ☺🙄
00:06 به اندازه ی دوسال تو سرم با خودم حرف زدم:)
00:22 کسی نمیتونست اندازه من دوست داشته باشه
00:26 ولی این دوتا مردن.هعبببب حقتون مردن نبود ولی خو خدابیامرزه.
00:22 عاشقانه برای مناسبت تولدعشق و یا رفیق
00:25 منم بد بودنو بلدم اندازه تو میتونم سرد باشم بلدم
00:20 اونم اندازه من تو رو دوس داشت 💸🙇🏻♀️
00:53 استقلال افتخار ایران در اسیا
00:13 تو به اندازه این شادی گل زیبایی💗💖
00:21 آهنگ قشنگ منم بد بودنو بلدم♥️🥺✨
00:11 منم بد بودنو بلدم .اندازه تو میتونم سرد باشم...
00:09 اندازه دردات تو کامنت بخند :))))
00:12 عشق تهران : ))))
00:21 از تهران رفته بود شهر ما😂😂😂