00:08 به بغلشون کاری ندارم،چرا یوجین؟ :-:
00:08 به بغلشون کاری ندارم،چرا یوجین؟ :-:
00:06 هممون یکی ا این رفیقا داریم...😂👋
00:13 انتظـــــــار از کسی ندارم💔🥺
00:05 چیزی برای گفتن ندارم فالوم کن✨💕 مشابه ها
00:13 انتظار مردم ایران برای زدن اسرائیل
00:22 امروزه ها هیچ احساسی ندارم. خالی از احساسات هستم
00:20 انقدر سردو بی حس شدم که حوصل خودمم ندارم:)
00:06 چ توقع چ انتظار بی وجدان تر از شماها ندیدم؛
00:08 _____❤❤❤حصله بحث ندارم❤❤❤_____
00:18 خواب ندارم خسته شدم کاش زندگی زود تموم بشه
00:15 دیگه به هیچکس غیرازتو امیدی ندارم..💔🥺
00:35 ولی بعد از ت دیگه به هیچکس اعتماد ندارم...!👋🏼🖤
00:42 خدایی انتظار نداشتم 😐😐😐😐😐
00:09 عنوانی ندارم. ممممممممممممممممممم
00:33 دلخوشی ندارم:))
00:48 هیچ حرفی برای گفتن ندارم واقعا ...
00:20 به جونه تو هنوز کسیو مثل تو دوس ندارم
00:13 من نه تنها حوصله تلفن جواب دادن ندارم...
00:04 حوصله هیچکس ندارم. 💥🖤
00:40 به امید اقامه نماز در قدس مقدس
00:12 این خیلی خوبه😂انتظار اینو نداشتم🤣😂
00:13 📽معنای انتظار فرج این است که...!🧐
00:14 من قلب ندارم من احساسات ندارم من قلب ندارم من اثلا ادم نیستم😔💔🥀
00:17 از هیچ کس انتظار نداشته باش😔🖤
00:33 ما ادامه داریم:)
00:09 کَل کَل امیر با مسعود من دیگه حرفی ندارم
00:13 دیگه دستاتو ندارم ندارم چه حیف😞🖤
00:13 میگه که ما از آن پاک دلانیم که زکس کینه ندارم 🥀🥀🖤