00:11 من ازت متنفر نیستم,من فقط ازت نا امید شدم..
00:11 من ازت متنفر نیستم,من فقط ازت نا امید شدم..
00:08 اگر زیبآبودنهنربود چشمآنتگرونترینتابلومیشد+!❤️👁 ️
00:10 مرگزیباترینخاموشیِجهاناست.
00:11 `متولد شدیم به قصد مرگ` مشابه ها
00:10 دل پر را خدا میداند چگونه آرام کند💔🌊
00:12 فقد مرگ میتونه دو عاشقو از هم جدا کنه
00:08 غمگین ، خستگی ، دیوانگی ، و...
00:11 همستر تنها امید ما برای پولدار شدن😂
00:18 امیدبودهتودلاینخانوادهازقدیم؛🌚✨
00:22 غمیگن، دپ، دلتنگی، مرگ، زندگی، تنفر
00:26 مرگ گوست گانزو سوپ آرتری کالاف
00:30 قبلنا ا مرگ میترسیدم اما حالا دارم ا ادما در میرم...(':
00:13 مات کدام خاطرهای دختر🙂💔
00:17 در نا امیدی بسی امید است (بقیشم یادم نمی یاد🙃)
00:07 ﮼کهامیدپیچشنوراستدرعمقتاریکی.
00:16
00:09 آرزوی مرگ میخواهم تا مادرم خوشحال شود
00:23 پرسیدند آیا او را تا حد مرگ دوست داری....
00:18 ارونوف عشق پرسپولیس ❤️❤️❤️❤️❤️
00:06 هرچی غیر از مرگ ما رو جدا کرد خاک تو سرمون 😐🤣♥️♥️
00:14 تو تنها امید و پناه منی......🥹
00:24 حاجی نا امید نباش یه روزی همه چی درست میشع
00:45 قابل توجه پدر مادرا: ما که به خواسته خودمون وارد این دنیا نشدیم!
00:15 کارتال+عالیشاه=پرسپولیس قهرمان♥️
00:18 انیمه : تنهایی : خسته : دل شکسته
00:04 زندگی از مرگ پرسید
00:33 دهه هشتادی یعنی درد...غم...غیرت
00:12 اونایی که این سریالو دیدن معنی این میکس رو میفهمن