00:28 جالب بود 😂
00:28 جالب بود 😂
01:00 لطفا لطفا نشر بدید..!!
00:22 کافه مورد علاقم.............🥹
01:40 به یاد شب های عملیات و روضه های تورجی.... مشابه ها
00:37 دلتنگیییییی💔🥲
00:11 ولی کاش.....
00:26 آقا یه حرم فقط....💔
00:29 قشنگترین آنباکس دنیا😍🥺
00:36 -
01:30 اینا مثلشان به سادگی پیدا نمیشود ...
00:56 عزیزم حسین...💔🥲
00:26 یه کنج از حرم..💔🥲
00:32 حالا منمو .....................
00:33 تموم شود مدرسه خیلی زود شد مگهنه
00:23 کم کم داریم نزدیـــــک میشیم😢🫂
00:15 السلام علیک یا اباعبدالله الحسین❤️🩹
00:31 خیلی سخت است دلتنگ کسی باشی که روحش در آسمان و تنش زیر خاک است..🥀💔
00:15 یه شب به خواب من بیا.....🔒❤️🩹
01:01 دفن نوکر احتیاطاً گردن ارباب است....🔒❤️🩹
00:45 وارد روضه شد و زمزمه کرد...
00:12 ای تموم زندگیم، دوستت دارم..🥺💕
00:21 یهویی دلم برای محرم تنگ شد:) 💔
00:40 بچه های غزه الان دیگه تو این چالش ماهر هستند...😢
00:18 تنها دلتنگی ام حرم حسین 🥺 تنها نیازم
00:37 دم بچه های اهواز گرم ✨😂
00:08 السلام علیک یاقمربنیهاشم یاعباس✋
00:05 بر لوح دلم از ابتدا نام تو بود اربابم❤️🩹
00:22 با تمام آلودگیام دوستت دارم...!!