00:06 شاید من خود مشکلم :)
00:06 شاید من خود مشکلم :)
00:16 پست قبلی فقط با وایب سیاه و دارک 🖤🐾🌑
00:16 یعنی اون همه عشقی که میگفتی ♡♡♡
00:16 خستمازبهترشدنودوبارهبدترشدن:) مشابه ها
00:15 شاید اون یکی دیگه رو دوست دارع... 😅🙃💔
00:22 نمیدونی بدون تو دارم چی میکشم کاش برگردی لعنتی💔
00:29 آره اصلا من حسودم به هر کس و هر چیزی که اطرافته: )!
00:21 چه صدایی داره!..:))😄💫🚶🏻♀️
00:16 اخه چرا ب ط دل میدادم ک دلمو بشکنی😔
00:17 علیم>>>ایناییکهمیپریباهاشون..میدونیالگویهمشونمنم؟
00:27 + + + + + + + + + +
00:24 از وابستگی بود>> `
00:22 ...............
00:20 هَوا اَبری شُد نیستی .....:)🖤
00:22 دوست دارم ،حامی...........🥹🤍
00:16 ............سکوت...........💔🙂
00:14 ولی من از تو یکی دیگه توقع نداشتم:)
00:16 اینجوری میگذره🖤:)))))))))))))
00:15 وقتـی ایـن ضربـان تموم بشه😅👌
00:16 چقد حامیمو دوس داری؟🥺✨💙
00:14 این دقیقااا منم🥲😂🫴🏻.......
00:15 چرا عوض شدم؟!
00:07 بابا میشه پیدام کنی؟ من گم شدم=(
00:18 دلـم میـخـواد فـقـط بـخـوابـمـ🥀🕯
00:11 من یه قانون دارم قبل از اینکه بفهمم بگو!️
00:21 ولی این جمله بتاش خیلی حق بود ›››
00:14 ⛓🖤🔗🙂🔗💗....۰✅..............
00:08 رفتن:)) تا دوسال....👤🎧