00:18 افسردگی گرفتم:((((((((((((((((
00:18 افسردگی گرفتم:((((((((((((((((
00:06 بد ترین نوع گریه شبه که صدات بیرون نره تا کسی بیدار نشه
00:18 ی روز میمیرم از افسردگی یا فروخته میشه به شیطان روحم..)
00:07 بابت تمام شب هایی رو که با گریه گذروندی.....! مشابه ها
00:12 خب همگی اماده برای راند بعدیه گریه
00:14 بلند گریه کن وقتی از دنیا متنفری🙃🙃
00:06 گریه میکنم چون....✨️🖤📌🪽🚬💅
00:15 بعضی وقتا گریه بیشتر از خنده خوشحالت میکنه
00:14 غرق دیدنش شدم و براش مردم!:)))
00:14 از این شایدا.....................
00:59 انقد شبا سرمو کردم زیر لحاف و برات گریه کردم.
00:21 تبدیل شدن خنده شوگا به گریه🥺🥺
00:08 تو فقط خداحافظی کردی ولی من تا صبح داشتم گریه می کردم
01:16 اشکم در اومد خیلی با اینکه فقط یه فیلم هست
00:06 مثل روانشناسی ام که خودش افسردگی داره
00:13 هیچ وقت یادم نمیره که چجوری باعث شدی اینجوری گریه کنم
01:12 درونگرایی افسردگی یا خجالتی بودن نیست!
00:26 نذاری ببینن گریه هاتو
00:07 من.............................
00:55 این بقیه اون قبلیه اس😶 😄
00:09 چرا هر وقت عصبی میشی گریه میکنی؟ چون اگ عصبانی بشم..
00:32 اگه اینجوری بود من الان گریه نمیکردم
00:22 گاهی هم باید گریه کنی راحت باش
00:05 فقط هنذفریم بود که صدای گریه منو شنید..
00:13 هیچ چقت یادم نیمره ...🥲💔🚶🏼♀️
00:16 واسه تو گریه کردم ــــــــــــــ
00:12 می خوای گریه کنی؟ گریه کن😂
00:29 #آخر یع شب این گریه هااا سوی چشامو میبرع🖤🚶♀️