00:19 فقط گریه کردم و نتونستم بخندم:))💔
00:19 فقط گریه کردم و نتونستم بخندم:))💔
00:06 میگن ب هرچی بخندی سرت میاد اخه من ب گریه و دلتنگی کی خندیدم 😣🖤🥀
00:09 گریه نمیکنم نمیکنم ولی یه جا که بترکم هیچ چیز جلو دارم نیست 🙂
00:04 بدترین نوع گریه...:) مشابه ها
00:22 مگه چه خوابی دیدی که اینجوری گریه میکنه؟
00:17 چه عذابی کشیدم سر ساخت این ویدئو....🥀
00:38 موزیک ویدئو آهنگ هر کاری کنم برات:)
00:10 هروقت زندگی اذیتم کرد یه دورم برای طُ گریه کردم.....:))
00:07 دیدیتُوهَمنَموندیپِسَرِنازِمَن:)💔
00:24 چقدر سر این سریال گریه کردم😭😭
00:12 براش گریه که نکردی ؟ نه بابا💔
00:09 همیشه بخاطرش گریه کردم... ((((
00:37 هنوز افسردگی این سریال همراهمه😭
00:15 حق تر از این ویدئو وجود نداره مگه نه !؟
00:11 کیم سوک جین گرما به سربازی رف دوستان عرررر چقدر گریه کردم
00:11 ولی روزی که من بمیرم خیلیاتون حق گریه کردن ندارید..!🖤👋🏼
00:13 تو شرایطی ام که یکی بگه چته میزنم زیر گریه…🥲
00:23 چقدر سخته|هِیمیگممهمنیس بعدشمیزنمزیرِگریه:(💔
00:33 همه که نه ولی بعضیا تو اینجورین میدونم
00:09 رفیق خوش خنده و مهربون انتخاب کنین
01:17 عالیه که من باهاش گریه کنم یا نه ؟؟؟
00:22 من هیچوقت گریه هام رو سر این سریال فراموش نمیکنم
00:18 الهی فداتون بشم که دارن گریه می کنن💜💜
00:03 برای رسیدن به آینده خوب ، افسردگی مانع خراب شدن موفقیته!
00:08 دیگه نمیتونم نقش به آدم مغرور رو بازی کنم واقعا فقط میخوام گریه کنم
00:11 فقط بدون که اون موقع دارم گریه میکنم
00:14 ادما:) دوجور گریه می کنن فرقشون…
00:09 کسی حق نداره گریه کنه...!!🖤🙂