00:08 دارک..
00:08 دارک..
01:12 درونگرایی افسردگی یا خجالتی بودن نیست!
00:20 بیو عای دارک و خطرناک؛ :))))))
00:22 کی فکرشو میکرد این فیلم انقد دارک باشه؟ از ¹ تا ¹⁰ به فیلم نمره بده مشابه ها
00:17 هعی شده بخاطر رفیقم اینطوری گریه کنم...
00:31 دارک..
00:19 جوری که ما ارمی ها BTS و می بینیم🤣🤣
00:16 اخرش ضد افسردگی افسردم کرد....
00:38 افسردگی اینجوریه که .......🥀🖤
00:19 زمانی دارک میشه که نمره کاملم میگیرن :/
01:30 اهنگ جدید دشی با نام رز بنفش
00:24 پسر بودنم خیلی خیلی سخت شده 💔😞
00:59 دارک بود، نه؟!
00:45 میکس بی تی اس آرمی ها یه مشت بچه ان😒✨
00:07 کلیپ بی تی اس بایستت کیه؟ بایست من کیم تهیونگ هست
00:14 کلیپ یونگی بی تی اس جذاب و کیوت
01:17 فرق افسردگی و ناراحتی
00:11 خیلی دارک بود خداییی اما حق:))
00:13 اینو خیلی دوست دارم... خفن بی تی اس
00:26 یک روز عادی در گروه استری کیدز
02:09 ولی من صدای بهشتی بیلی رو با هیچ چیز ی عوض نمی کنم 🥺✨
00:13 اگه فکر میکنی نباید گریه کنی این کارو بکن..
00:17 اگه فک میکنی افسردگی جذابه براش تلاش کن
00:32 معنی اسم شوگا از بستکبال اومده ...
00:06 یهو فکر خیال اینکه آیندم چی میشه!؟:)
00:17 جذابیت جیمین😫🛐
00:14 دارک شد ...🐾🕸
00:20 اون عضو بی تی اس که مثل یه شاهزاده واقعی تعظیم میکنه کیه؟