00:31 داداشمون پا نمیده ........😄😂
00:31 داداشمون پا نمیده ........😄😂
00:22 عاشقانه نیست؟!همیشه تنهایی…
00:15 این عاشقانه نیس..:(که همیشه تنهایی💔
00:15 تنهایی و نامردی هیچ حسی بد تر از این نیست مشابه ها
00:12 ادما تو تنهایی نمیمیرن ولی از نبود بعضیا تو پیر میشن🖤
00:06 تنهایی خیلی بهتره از بودنای فیکتون..!😉
00:16 منو ول نکنی تو تنهایی ها... 🌘
00:12 یهنفر هست که تو تنهایی هام کمکم کرد ویه تارمویش رابه یه دنیا نمیدمA❤
00:18 ی روز میمیرم از افسردگی یا فروخته میشه به شیطان روحم..)
00:13 تنهایی. ناراحت بودن. مرگ.........
00:14 غمگین تنهایی
00:07 >>
00:17 ولی من حاضرم صد بار دیگه این فیلمو ببینمو براش افسردگی بگیرم
00:22 ما کسیو نداریم که بخایم از تنهایی در بیایم 💔😊
00:32 ولنتاین برای من یعنی تنهایی 🥀💔
00:29 پدرجونم از وقتی تو رفتی من تنهایی شدم
00:38 افسردگی اینجوریه که .......🥀🖤
00:19 امممممممممممممم. تنهایی حرف اول رو میزنه:)
00:11 احساس تنهایی .
00:06 ادمای قوی شبا تنهایی عذاب میکشن🙂
00:05 منم همینطور:)
00:10 انگیزشی _ تنهایی _ برد _ باخت _ موفقیت
00:18 تو این لایو جیمین من داشتم مثل چی گریه میکردم ! 👌🏻😪
00:57 میدونی من بعدتو چقدر تنهایی کشیدم💔
00:19 آدم ها به همان سرعتی که آمده اند،میروند تنهایی ات را محکم بچسب
00:20 کلیپ دپ عاشقانه دارک تنهایی دپرس ناراحتی
00:11 rely on 3 things to win; me, myself and I!
00:07 مود