00:05 شاید راست میگفت:)
00:05 شاید راست میگفت:)
00:08 همه اهنگ ها منو یاد تو میاره..
00:08 وگرنه کیه که این روزا گوشیش دستش نباشه؟:)
00:15 🖤 مشابه ها
00:16 بگو مرد:) 🖤ـ
00:11 9 ماه گذشت اما 9 روزشم خوش نگذشت 🥲💔
00:40 اﺷﻛﺵ #ﺭﻳﺧﺕ دختری ﻛﻩ ﻏﺭﻭﺭﺷ #ﺍﻭﺍﺯﻩ ﺷﻫﺭ ﺑﻭﺩ
00:17 فکر کردن بیش از حد اینجوریه.....
00:15 ''منو این سیگارا نخ به نخ کشیدنمو🚬!
00:26 ادما باهم در برابر اتفاقات فرق دارند:
00:13 شماها تظاهر میکنید که شاد هستید اما فردی غمگین هستید !
00:14 درد داره، زیاد هم درد داره، امیدوارم درک نکنی
00:09 غمگین........................ 💔
00:09 خطاب به اطرافیانم؛
00:12 چیزی که خانواده نمیبینن...:))
00:06 برو بگیر بخواب اون الان…:).
00:21 همه جوره زدین حرف پشت سرم.. هع😅
00:07 کاش در کودکی مرده بودم ممنون که پستم رو نگاه کردی فالو ؟
00:16 غمگین متوسط....................
00:07 ⋅•⋅⊰∙∘☽بعضی وَقتا کل وجودت گریه میکنه جز چشمات☾∘∙⊱⋅•⋅
00:06 کسایی که باهاشون زندگی میکنم
00:09 بعد اون کاملا عوض شدمممم.🙂🚬🧸
00:11 :)))))))))))))))))))))))🖤✨🥲🗿
00:07 قطعا مشکل از منه....................
00:15 یح בیوونـہ رو هیشـــڪـے نمیـتونـہ عارومشح ڪنــہ
00:06 گذشــــــتمازگذشتهایکهگذشت!
00:07 ¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤
00:25 من پریدم بره از یادم چیو از دست دادم...