00:09 تاریکی دیگه روز و شب معنایی نداره..
00:09 تاریکی دیگه روز و شب معنایی نداره..
00:12 بد حالم خرابه بیب!ولی نه نه نه نداره عیب!🚶🏻♂️
00:10 بدترین حس؟ بفهمی اونی ک دوسش داری دوستت نداره!.....️
00:19 کینه تاریخ انقضا نداره ...... آسیاب به نوبت....🍂 مشابه ها
00:09 هرکس برای چیزی میجنگه که نداره😏
00:15 قدر همو بدونید یه روز یکیتون ديگه اون یکیو نداره باور کنید... :)
00:25 تحملندارهنباشی،دلیکهتوتنهاخداشی🤍
00:15 فراموشی وجود نداره از یه جای به بعد بیخیال میشم 🖤🥺
00:38 اهنگ که گریه نداره!........ 🥺✨🖤
00:05 حرف حق جواب نداره..........!!ـ
00:08 هنوزم هیچکی مثل من دوست نداره:))
00:15 انشاءالله فرداییی وجود نداره💔😅🙂
00:11 پس دوست نداره ……………🚶🏻♀️💔🥲
00:15 فراموش کردنی وجود نداره ، مشتی ...!
00:16 -هیچکس از فردای خودش خبر نداره .
00:22 انینو بدون که زندگی یه باره تو یه بار میخوای زندگی کنی😶🕳️
00:25 همش هوس تورو داره دلم،دیونته چاره نداره دلم😘🥲
00:22 اینقدر واسش اشک نریز چون ارزش نداره
00:50 میگن سخت ترین کار دنیا دل کندن از کسی که دوسش داری:)
00:15 به تو هیچ ربطی نداره که اینا چه جوری لباس میپوشن
00:10 بجز غم هیشکی حق نداره بهم بگه...
00:17 غمگین سرگرمی حوادثث تلخ ......تت
00:15 چون دیگه قلبم تحمل نداره:🖤
00:35 نه داداش گُل که عوارض نداره🤣😂
00:14 سرنوشت نفرین منه..🖤این روح خونه ای نداره:(💔
00:41 اين قسمت تو زبان اصليش هيچ ديالوگي نداره:) ➛
00:11 عنوان نداره !
00:12 برای هیچکس اهمیت نداره