00:25 تو طبیعت ما باخت وجود نداره...
00:25 تو طبیعت ما باخت وجود نداره...
00:15 تو كل 'دنـ∝ـيا' هيشكى وجود نداره كه بيشتر از 'تـᰔـو' بخوامش•🧿🤗♥️
00:23 خوجگلی پسرام حد و مرز نداره ❤️🩹🔪
00:22 خوشی های زود گذر که آدم از دو دقیقه بعدش خبر نداره... مشابه ها
00:07 دپـــــ غمــــگیــــن افســـردهـــ
00:29 کسی که دوست داشته باشه همیشه برات وقت داره:)
00:25 چرا زمونه وفا نداره...........
00:24 چشماتو ببند و به کسی که دوسش داری فکر کن🫠❤️
00:13 هیچکس جرعت نداره نگاه چپ به رفیقام کنه پارش میکنم💋🐊
00:22 هیچ کلمهای توانِ توصیف وایب این اهنگو نداره>:
00:18 بزن قدش، برو بعدش این ادم به ادم عادت نداره دورو برش:(
01:01 هیچجافرقنداره،رنگاسمونش!...
00:20 تو تنهایی خودت با خودت دردو دل کن کسی لیاقت قلب پاکتو نداره
00:40 بدجوری عاشق شخصیت اسپایدرمنم! کالکشن های مارول حرف نداره...🕸💯
00:08 هر روزم بدون ط برام معنایی نداره.....
00:15 شب و روزم برام معنایی نداره...🥀
00:10 هیچکس قُدرَت اینکه خوش حالت کنه رو نداره.
00:05 و حرف حق جواب نداره....... نوشته من..
00:18 هر کسی لیاقت بخشش دوباره رو نداره..
00:07 هیچچیزجالبیراجبمنوجودنداره🚶🏻♀️🚷
00:15 هیشکی منو دوس نداره💔. 🩹
01:01 هیچکس، هیچوقت، هیچجا، نمیتونه درک کنه
00:14 کسی حق اذیت کردنم و نداره حتی مهم ترین آدم زندگیم
00:08 آره دیگه فایده نداره😏...
00:15 Txt_این اهنگ تمومی نداره لیریکش اشک همه رو دراورد
01:00 به ارزش ترین پول دنیا فقط عمر ته :)🫀🤍🌱
00:14 عشق همیشه پایان خوشی نداره:)))
00:13 دردناک تر از جا زدن وجود نداره:))