00:32 به نظرتون اشتباه دانلود نکردم؟
00:32 به نظرتون اشتباه دانلود نکردم؟
00:14 من زندم؟
00:27 از ایشون بدتون میاد؟متاسفانه من همونیم که روش کراش زده!
00:13 ولی اون دیالوگ...🫠 مشابه ها
00:32
00:10
00:16 فردااااا فصل سوم میااااااد 🥹✨️
00:11 بگید تا یکم بخندیم حوصلم سر رفت
00:10
00:22 001🛐:::::::::::::::::::::::::::
00:20 من بعد از امتحان که سرنوشتمو پذیرفتم😂
00:08 قدیمVSجدید......................
00:11 انیمه ها تو اسکویدگیم 🤣💀
00:36 از بازی مرکب چه چیز هایی آموختیم🥰♥️
00:15 امید وارم تهیونگ تو فصل سوم اسکویید گیم برگرده🥲
00:33 بازیکن شماره ۳۸۸ نیروی دریایی✌🏻
00:59 خیلی ذوق دارمممممممممممممممممممم
00:23 جمعیت کنسرت های جیهوپ ستودنیه....
00:20
00:27 تهیونگ داره با آرمی ها گیم میزنه🙃
00:17 ولی مظلومیت این کارکتر 🥲
00:10 کسایی که نمیدونن اسکویید گیم سه ۶ تیر پخش میشه
00:08 عه منننننننننننننن😂😂😂😂🤣🤣🤣
00:25
00:07 ارهههه دقیقااااا😂... ،،
00:03 حققق!🤣🤣🤣واقعا چرا هممون اینیم؟)
00:17 (◕દ◕)(ʃƪ^3^)(´ε` )
00:11 بدون کپشن، کپشن با شما...........