00:15 اسم منه دیه نیاررر🫴🏻😂😂😂👩🏻⚕️🩺
00:15 اسم منه دیه نیاررر🫴🏻😂😂😂👩🏻⚕️🩺
00:21 فقط حسودی پسره منو کشت،،😂💔🍂
00:29 اسم قشنگ منو از ذهنت در بیار..
00:25 اینو دیگه اسم نبرم همه میدونیم اسمشو نه؟ مشابه ها
00:14 مرحله ی دیگه ناراحت نشدن:)....
00:10 منو رفیقم بدون مصرف چیزی👀💃
00:26 دیگه راه برگشتی نیست واست بمون همونجا
00:16 تو دعوا تخریبش کن!😶
00:14 هنوزم سر هرچیزی منو مقصر میدونن:)
00:29 من اول ماه : دیگه پول هامو الکی خرج نمیکنـم ...
00:31 دیگه تو هم منو نمخوای چه برسه به بقیه؛
00:25 تو کرانچے فلفلے منے:)
00:42 من خیلی گناه کردم دیگه خدا منو نمیبخشه💔🚶♀
00:12 دیگه فقط باید به پام بیوفتی
00:11 مغرور باش حتی اگه عشقتم بخاطرش از دست دادی
00:31 دیگه منو از دست دادی..........
00:06 مامان چرا نمیای دیگه منو واسه پسرت بگیری🤭🤭😌❤️
00:13 منو دادی از دست دیگه ....💅🏻🎀🌑
00:09 ایدع سیو اسم باباها......😂😂😂🥲
00:27 عه کی از منو خواهرم فیلم گرفته بدون اجازه😂
00:18 منم دلم تنگ میشه ببین منم بعد تو خوردم زمین....!
00:30 ⫍ꖒ︎____________ꕻ_____________⫎
00:13 فقط یه دهه هشتاد درک میکنه:)🤍
00:13 ایده ی ایستگاه کردن بقیه🤠
00:23 کسی که منو بفهمه استاد فلسفه است:)
00:14 یادتونه اون روز و اون فن اکسو بدجور ضدحال خورد و ضایع شد ! 👌🏻😂
00:11 تو به ویتامین M احتیاج داری! 🫨😼
00:16 شماها منو نمیفهمید منم دیگه حوصله ندارم توضیح بدمـ💔