00:18 چی بگم ؟! 🤣......... :) )))))
00:18 چی بگم ؟! 🤣......... :) )))))
00:17 خیلی دلم میخواد فراموشی بگیرم و دوباره ببینمش ....
00:32 کلیپ انگلیسی غمگین . . 🚶♀️💤
00:17 من حسود نیستم ولی به انیا حسودیم میشد چون............(اسم اهنگ؟) مشابه ها
00:18 من عاشق این آهنگه شدم...🌸🌺شمام؟..
00:15 وایب اهنگش>>>>>> اسم اهنگ بوم نقاشیع🙃
00:11 ولی این کلیپ.................:
00:19 اسم آهنگو کسیمیدونه؟
00:53 ولی اهنگ آخرش....🥺🥲
01:09 محو صدای خواننده بودم تا اینکه گیتاریست شروع به خوندن کرد
00:26 خیلی شبا نیست حال من خوب ولی...
00:33 اسم عشقشو تتو کرده😂
00:17 میدونستید یا نه چیه جین و خیلی دوست دارید ؟
00:09 اسم سریال ها توی کپشن نوشتم ..
00:17 .................................
00:45 اهنگفقسلامفرمانده..😂😔🤝🏻
00:38 . .
00:29 اسم سریال : ویرانگر در خدمت شما
01:00 اسم این فیلمو میدونید تو کامنتا بگید
00:16 کاش میشد این اهنگ رو پاسه بعضیا فرستاد..!!
00:13 میکس سریال سرقت پول .
00:19 کودک درونش خیلی زندس😶🌫😂
00:24 جنتلمن باشه؟؟😍🎀
00:15 بدونه این که اسم بگی بگو بایست کیه
00:16 ببخشید کم فعالیت میکنم ولی از این به بعد از این فیلم ها هم میذارم
00:27 میکس سریال ویرانگر در خدمتگزاری شما حاضر است
00:05 وقتی امتحانا تموم شده ولی......
00:06 حققق