00:08 اسپویل: تهش خودمو ✨خودتیم💕(M 💘R)
00:08 اسپویل: تهش خودمو ✨خودتیم💕(M 💘R)
00:09 مرگ چیه بـابـا........... 💔😅
00:06 همیشهخودمبودموخودم...
00:12 اون همیشه منتظر مرگ بود....🙃💔 مشابه ها
00:25 تو کامنتا بگید ببینم؟! برای خودم:😻
00:06 دیگه گول زدن خودم بسه 🖐🏻🚶🏻♀️🌊
00:20 استوری عاشقانه غمگین جدایی
00:11 استوری نوشته عاشقانه درباره ماه .
00:14 استوری دخترانه عاشقانه دابسمش🪽🤍
00:52 جوجه تو واسه خودمی به کسی نمیدمت
00:08 معلومه که هرکسی آرمی خودمون نمیشه
00:31 من از بی تی اس یاد گرفتم خودمو دوست داشته باشم...💜
00:12 هعی
00:19 استوری عاشقانه برای مناسبت خاص
00:10 و دلت مرگ بخواهد و مرگ هی ناز کند...!
00:12 نگاهی به چند سال گذشته....🩹🔗
00:15 به درک....
00:11 زندگی درد گشنگیست ک جریاان دارد :)))))🖤
00:09 من شکست هامو از خودم خوردم🙂 وقتی همرو مث خودم دیدم
00:21 میدونستین ک پایتخت قراره از ۴ فروردین پخش بشه😁
00:18 دلمیهمرگبدوندردمیخوادآقایقاضی(:
00:08 ولی خب تو دوسم نداشتی..........
00:11 با اینکه چشای خودم مشکیع...🤝😂
00:07 🙃🖤🚶🏻♀️.
00:14 وا.. کنش نــو نــو👌🏻😂😂😂😂😂😂
00:25 .......یاشار و عمه بتول........
00:40 حرفی نمیمونه..🫴🏼 :
00:15 واقعا داره حق میگه .دمش گرم واقعا