00:19 قشنگ تر از این پسر پیدا نمیشه بمولا
00:19 قشنگ تر از این پسر پیدا نمیشه بمولا
00:13 کلیپ از سریال خواهران و برادران
00:10 وایبش خیلی قشنگ بود گذاشتمش.....:))))))
00:27 دروغ نگم من هنوزم همینجوریم😂🙂🤦♀️ مشابه ها
00:12 اونا بدجنس نبودن ، اونا فقط غمگین بودن و ضربه خورده بودن !
00:12 وجودت قشنگه، داشتنت قشنگ تر 🦋🐚
01:15 قشنگترین اجرای کنسرتیای که تاحالا دیده بودم🥲
00:19 عاشقانه ی قشنگ از بی تی اس... ـ
00:11 گاهی یهسری حرفها در عین قشنگ بودن غمگینن.