00:06 کلیپ دلنوشته غمگین در مورد استرس و بلاتکلیفی ویدیویی با حال و هوای شبانه و دلتنگی، همراه با متنی که از استرس و بلاتکلیفیهای درونی یک فرد میگوید. موسیقی غمگین پسزمینه، این حس را عمیقتر میکند.
00:06 کلیپ دلنوشته غمگین در مورد استرس و بلاتکلیفی ویدیویی با حال و هوای شبانه و دلتنگی، همراه با متنی که از استرس و بلاتکلیفیهای درونی یک فرد میگوید. موسیقی غمگین پسزمینه، این حس را عمیقتر میکند.
00:22 چرا من نود و نه درصد مواقع خوب نیستم :(:
00:06 😭😐
00:08 صدایقلبماونلحظه:))))))🦦💔 مشابه ها
00:08 خوبم ولی.......................
00:07 عاشقشم☺
00:08 زندگیت چجوری میگذره....؟🙂💔✨.
00:09 زندگی مسابقه نیست خودتو مقایسه نکن
00:14 ولی استرس بد ترین احساس دنیاس❤️🩹😭
00:46 یادش بخیر چقدر سر سیندرلا و اناستازیا گریه کردم😐
00:46 کاش کمی دهه هشتاد هارو درک کنیم🥺😭
00:16 حالم خوب نیست .......حوصله ندارم...!
00:08 بخدا همین حسو داشتم هفته ی پیش 😂🌑🖤🐾
00:17 من ی دخترم ولی................
00:13 بابا شایع
00:10 امتحانا از رگ گردن به ما نزدیک ترع😂💔📚
00:11 همچنان من
00:15 تو در صورتی عقیده داری غم بدترین حسه،که اضطرابو تجربه نکردی..
00:09 ولی من هنوز صبح با این صحنه مواجه میشم و قلبم تیکه تیکه میشه :))
00:15 اگه بخاطر امتحانا یا هرچی استرس داری این برای توعه🦋💤
00:06 بعد امتحان بغل دستیم گفت چرا میز میلرزه من گفتم نمیدونم:)
00:37 به نظرتون چرا استرس دارم؟
00:07 منزیادمیخوابمتا....
00:14 ولی صدای پیانو آرامش بخشه 🎹
00:16 حالمون خوب نیست................
00:15 :) ᴵᵗ ᵒᶜᶜᵘʳˢ ᵃᵗ ᵗʰᵉ ʰᵉⁱᵍʰᵗ ᵒᶠ ⁱⁿˢᵃⁿⁱᵗʸ
00:18 توضیح خوبی بود یا بیشتر بگم ......
00:10 میکس کارتون راپونزل 🍬❤🍄 (❁´◡`❁)*✲゚*