01:00 جزو دنبال کننده و نقاشی صورت 😂😂
01:00 جزو دنبال کننده و نقاشی صورت 😂😂
00:11 چراهمشآنلاینی؟
00:17 یک زیارت مرا نمیطلبی ؟ 😭💔....
00:51 اگه منم بودم خودمو انتخاب نمیکرد🖤🕸 مشابه ها
00:13 ما دلتنگیم ثواب میخوایم چیکار؟!:)
00:14 دلتنگی واسه رفیقایی که خیلی ازشون دوری
00:09 حقب توان چند🙂😂
00:04 استوری نوشته مذهبی امام رضایی. .
00:08 ما دور هایمان را زده ایم در این دنیا چیزی ارزش دل بستن نداشت..
00:18 اگه نماز نمی خونی این ستا چیز بدون👀✨
01:27 من چشم گذاشتم که پیدات کنم پیدات کنم سیر تماشات کنم….
00:19 ٭ zeba ٭
00:40 قصدشان ضربه بود اما ... ))))))
00:12 قدو بالای تو رعنا رو بنازم....
00:24 گردن زنی.........))))))))))💔👀
00:38 ویدئو غمگین در باره پایتخت ارستو بی معرفت
00:21 چقد قشنگه این سکانس:)!
00:14 تقریبا میتونم حال دلتو بعد دیدنش تصور کنم !! :)
00:29 السلام و علیک یا ابولفضل العباس
00:42 آخر خودم رو برات میکشم امام حسین..💔🥺
00:09 دل شکسته تر از من آقا؟ 🥺💔🫶🏻
00:18 مقایسه کنید... شیر زن ایرانی در صدا و سیما که...
00:36 حامیم ✨️🥺❤️ صداش آرامش میده
00:15 یکی:حامیم به طرفداراش اهمیتی نمیده...بیا اینو ببین عزیزم دلم 😂😒🙃
00:20 چیپس میخوری؟آره؟....
00:07 Pov
00:37 از امروز تا اخر دنیا حق دردناک ترین سکانس همینه:))
00:13 من قبل از آن که زبان باز کنم ، نام تورا گفتم ؛ یاعلی .