00:12 v( ̄ー ̄)v حق بود+++.....
00:12 v( ̄ー ̄)v حق بود+++.....
00:25 ای خداااااااا قشنگای من 💜💜🌸🌸💙💙
00:22 تو را میپرستم💜 .
00:14 راستش هر دفعه این نگاههاش رو میبینم، ضعف میرم براش:) مشابه ها
00:23 خدایی بهترین فندوم آرمی و بهترین گروه بی تی اسه
00:28 صدای جونگکوک محشره🤌>>>>>>>>>>
00:32 یکم جر خوردگی زیاد با قطر ۱۰سانت 😂
00:17 تهیونگگگگگگگگگگگگگگگگگگ💜🇰🇷💜
00:22 «....... مطمئنی؟.............:
00:38 ایران نمیزاره بی تی اس تو ایران کنسرت بزاره💔🥺
00:08 من که چیزی ندیدم، شما چیزی دیدی🙄😬
00:14
00:31 ................................
00:10 ای وای عیجان..
00:30 دریـــای مـــــــــن~~~~~~~~~~~
00:09 >>>>>>>>☻️>>>>>>>>>♠️>>>>>>>>🎶
00:11 بدون شرح....................😂
00:34 تو آرزو میکنی که مرده بودی :))
00:42 یکی از عادی ترین لایو های بی تی اس
00:13 توصیف عاشق شدن................
00:16 استادام🤲🏻😔😂:)
00:13 بله
00:08 حقیقت 😔🥺.................. .
00:14 کسی که عاشقشمو نمیاخوام از دستش بدم
00:21 (:
00:11 جوری که ببری کوشولوم خوشحال بود:)))
00:24 آخ چطور بگم اینا................
00:06 اولین آیدل کیپاپی که دوستش داشتی کی بود ؟ / تهیونگ🙃✨️