00:10 آدمای عصبی مهربون ترین قلب ها رو دارن..🖤 ️
00:10 آدمای عصبی مهربون ترین قلب ها رو دارن..🖤 ️
00:13 حتی اگر حافظمم پاک باشه حسی که بهتون دارم هرگز نمیره ! 👌🏻💔
00:11 قدر همو بدونید هیچ کس از اخرین خداحافظی خبر نداره:)
00:08 مرگ بر اسرائیل. درود بر ایران .. مشابه ها
00:16 اهوممممممممممممممممممممممممم...
00:29 ببخشید آهنگ اصلی اصن چی بود😂😂
00:12 بعد مرگ ک از یاد میرم !!!!!!!!!!!
00:09 کاشکی خوشبختی هم مثل مرگ حق همه بود!)
00:10 مرگ ک خبر نمیکنه…:)! .
00:13 هرجا میری برو مرگ من از پیشم نرو:)
00:26 جوری که این سریال خفن بود
00:56 مرگ چیز خوبی نیست ببینید ودرک کنید😓✋😒
00:26 ولی این دوتا مردن.هعبببب حقتون مردن نبود ولی خو خدابیامرزه.
00:22 غمیگن، دپ، دلتنگی، مرگ، زندگی، تنفر
01:03 خدایی هممون یه بابا داریم که خروپف میکنه😂
00:13 ✦پیداشدولی،بابدنبیجون✦
00:25 کلیپ از سریال زیبای خواهران و برادرانم:
00:09 میدونی چیه دلم مرگ میخواد ولی حیف
00:34 این فیلم... این توزوجکه هیچ وقت بهم نمیرسن...😭💔
00:26 ✞⁶⁶⁰✞🕷 لمس تارهای مرگ گیتار با انگشتان خونی🩸🕷🕸
00:11 ویدئو طنز از پریسا پورمشکی درمورد درس خوندن
00:07 من که آدم نیستم راحت باشین..:)!
00:25 عاشق آدم اشتباه شدن یعنی مرگ🪦🪦
00:18 انیمه : تنهایی : خسته : دل شکسته
00:26 #خوشـآ.خـآبـی.کہ.بـیـداری.نـدآرد🕊️🖤
00:13
00:05 فک کنم هیچ وقت علاقم به مرگ تموم نشه:)
00:17 کاش اونقد دوصم داشتی ک فقط مرگ میتونست مارو از هم جدا کنه:(!