00:09 تا به کسی پیام ندم نمیگن زنده ای، مرده ای🖤
00:09 تا به کسی پیام ندم نمیگن زنده ای، مرده ای🖤
00:17 جوری که با ادیت های این سریال عر میزنم:)
00:03 ایده نقاشی رو سی دی ناناس 🥲🥺
00:16 وقتی دیگه اول پیام نمیدم …………. مشابه ها
00:10 وقتی میگم شیطان کش زیباست یعنی این ادیت :
00:19 ادیت خودمه چطوره؟ دنبال کننده هام 10 تا بشن آموزش میزاریم🤍✨
00:08 چند تا فکت روانشاسی
00:09 امم واقعا حق ترین حرفای عمرم .....
00:16 آرمی ها واقعا خطرناک شدن........
00:39 اگه خسته ای فکر کن حامیم اینو گفته
00:37 غمگین / میشه برگردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:15 آرمی های درد کشیده 😂🤌🏻💔بی تی اس)
00:10 من وقتی دارم فیلم عاشقانه نگاه میکنم...
00:11 لعنتیخیلیخوبه-!/جیمین/JIMIN/BTS/KPOP
00:15 ابزار ادیت 🌚 🤌🏽✨ زیبااا ماهه
00:26 ادیت خودم...
00:14 ادیت زیبا......................
00:13 بدترین موقع اونجایی که همش گوشیت و چک میکنی ببینی پیام داده یا نه💔
00:06 - چقدر دلم امشب تنگه برات بی وجود :).
00:29 ادیت خودم چطوره🥲🤍؟..........
00:23 روانشناسهامیگناگهقبلازخوابرویاپردازیکنید.../BTS
00:09 تمامکسانیکهخودکشیمیکنند!...
00:23 یه ادیت از بی تی اس ببینیم و روانی بشیم👻👻👻
00:07 ولی آهنگای پیام عباسی 😞🎀♥️. .
00:40 این بشر دو پا که میبیند ازش میخوام بیشتر بزارم:
00:16 عزیزان با همچین ایمویی ادیت بزنید🫠🤍
00:15 این صدای بهشتی با این ادیت رویایی
00:26 ادیت جاسوس خانواده 😎🖤🖤👑😎😎😎