00:22 خیلی قشنگ کشید=))))))))))))))))
00:22 خیلی قشنگ کشید=))))))))))))))))
00:17 ادیت خودمه*
00:08 چه قد قشنگ منو توصیف کرد حیح # حق
00:10 قشنگ ترین نداشته ی من .. مشابه ها
00:17 ادیت خفن از معرفی BTS توسط خوشون😍✨
00:33 هیشکی قشنگ تر نبود ازت:)!...
00:12 ستاره قشنگ نیست ؟ خودم درستش کردم خوبه ؟⭐
00:18 اگه نماز نمی خونی این ستا چیز بدون👀✨
00:12 قشنگ بود 😊🤭.. .
00:11 جنا اورتگا بازیگر سریال ونزدی گذاشتم دوسش دارین؟
00:25 جوری قشنگ نگاهم میکنی 🥹 که دلم میخاد ببلعمت 🤚🏻😂
00:10 اگر قشنگ بود فالو کن لایکم یادت نره
00:25 اهنگ های کشور های مختلف کدوم قشنگ تر بود؟؟
00:15 « خداحافظی اگه قشنگ بود... »
00:16 جوری که این صحنه قشنگ بود 🙂
00:17 خام ادمای قشنگ تو سر و ریخت نشی!
00:11 آیمووی برای ادیت کلیپ❤........
00:07 خلاصه دیگه هیچی قشنگ نی❤️🩹❤️🩹🖤🖤🖤
00:21 ..چقدررر واقعا این کارتون قشنگ و عالی و دوست داشتنی بود..
00:06 کدوم رنگ چشم به نظرت قشنگ تره؟.....به نظر من خاکستری و سبز
00:17 چه قشنگ
00:10 قشنگ بود:)))) ❤️🩹...........
00:10 ولی دوستی اینا توی این فیلم اصلا خود فیلمه هم قشنگ بود
00:18 وقتیچشمقشنگتواقتادتوچشمایمن؛:)
00:08 -آبیشقشنگتره:)♡
00:21 صدای قشنگ بیبی در حال مکالمه /
00:19 وقتیچشمقشنگتوافتادتوچشایمنٖ!-:)🌚💗
00:15 اینجوری قشنگ تره مگه نه؟؟!!🥂👌