00:59 ادیت جدید درخواستی.............
00:59 ادیت جدید درخواستی.............
00:26 قشنگحسمیکردیچیهحالم..:)!
00:26 این به تیکه رو قشنگ میگه......
00:21 هر وقت تو بودی همچی قشنگ شد...! مشابه ها
00:21 هیچی قشنگ تر از زمستون نیست......
00:14 تو قشنگ ترین غم منی.........(:
00:16 قشنگ ترین بی کلامی که شنیدم 🥲🥲✨🐾
00:29 دنیا قشنگ نیست ..
00:18 .... دلیل نگاه نکردم به پسرا....
00:30 آموزش نقاشی قشنگ و باحال .....
00:58 اوخییی زوج های قشنگ موننن
00:15 مگه قشنگ تر از رابطه ی خواهر برادری این دوتا ام هست:)💜🥂
00:08 تو با ماه فرقی نداری ...برام M🌑✨🥺
00:10 خیلی قشنگ بود خواستم شماها ام ببنید:)🐠🖖💚😁
00:18 اماقشنگبودهرچندسرکاریبود.
00:10 بگو :از چهار هزار این دنیا ، من مسلمانِ شیعه،عاشق علی به دنیا امدم
00:52 قشنگ بود:))))))..................
00:57 ی اهنگ قشنگ از علیها ب نام گل لاله 😍🌹🥀
00:19 چقدر حالمو این پسر قشنگ توصیف میکنه🥲💔🥀
00:12 قشنگ ترین دژاوو 🥹
00:18 ~《چقدر قشنگ خوند...》~☆¡▪︎♧100٪
00:12 خیلی به خودم سخت گرفتم
00:05 آخرش قشنگ نبود:))))))🥲💔
00:13 تتلو اینجا رو قشنگ میگه شلوغ اما......
00:28 این ادیت تو اوج قشنگی کلی درد داشت:))
00:07 بعضیام بال ندارن ولی قشنگ میپرن با همه🦋💦
00:20 ولی کاش همینقدر قشنگ عاشق شیم :))
00:10 ادیت عالییییییییییی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣