00:24 درد هایی که فقط دخترا میفهمن :)
00:24 درد هایی که فقط دخترا میفهمن :)
00:13 ادیت خودمه نظر بدید خوشگلا✨🥹❤️
00:21 ادیت خودمه خوبه؟....... نظر بدین
00:11 ویدیو هام خوبه؟(نظر بدید قشنگام)♡♡♡ مشابه ها
00:11 ویدئو ساخت خودمه اگه خوب ساختمش نظر بدید
00:46 سلیقه ام رو ببینید و نظر بدید☺️
00:19 ادیت خودمه..خیلی زحمت نکشیدم!بچها نظر بدین چیطوره؟
00:23 میکس از ناروتو ساخت خودمه (* _ *)
00:42 بچه ها گیم پلی از خودمه ناموسا نظر بدید اگه کالاف بازید🙄👌🏻
00:15 ادیت جذاب و هنری از السا در انیمیشنهای فروزن ۱، ۲ و ۳ این ویدیو یک ادیت زیبا و پرانرژی از صحنههای منتخب انیمیشن محبوب فروزن ۱، ۲ و ۳ را به نمایش میگذارد. با موسیقی جذاب و تدوین خلاقانه، لحظات کلیدی و...
00:19 .......ادیت ماشین و موتور..........
00:45 صدای من خوبه یا نه😚☺نظر شما واسم مهمه
00:40 خب ادیت بعدیمون چی باشه؟ ماشینبازا بگن
00:19 ادیت خودمه چطوره
00:11 مقایسه جذاب: پژو ۲۰۷ یا پژو پارس اسپرت؟ انتخاب شما کدام است؟ این ویدیو با یک تدوین جذاب و موسیقی پسزمینه، خودروهای پژو ۲۰۷ و پژو پارس را به صورت اسپرت و تیونینگ شده به نمایش میگذارد. سازنده از بینندگان میخ...
00:12 بچه ها ادیت کار خودمه نشر بدید لطفا دوستتون.دارم😘🫶🎀
00:14 من وقتی به آهنگ moon strack گوش میدم مغزم:
00:33 بعد میگن پسرا احساسات ندارن .:)
00:29 ولی آدما میتونن تغییر کنن فقط کافیه تنهاشون نزارید و بهشون فرصت بدید🙂💔
00:13 خنده بر هر درد بی درمان دواست.
00:12 اسیه و دروک....................
00:27 گوش بدید صداش خیلی خوبه♡♡♡♡....
00:15 اینم تقدیم اونی که مد نظر خودمه💔🤍🖤
00:13 گوگولی ، دخترونه ، قربونش برم این بچه عزیزو
00:17 ادیت خودمه*
00:20 ...............................
00:08 اِنقَدر خَستَم که مَرگُ به این زندِگی تَرجیح میدَم:(
00:11 لعنتیخیلیخوبه-!/جیمین/JIMIN/BTS/KPOP