01:04 مرگ بر کشتن جوانه ها:))))..........
01:04 مرگ بر کشتن جوانه ها:))))..........
00:17 مهمه ادم بدونه بدونه داره چيو تحمل كنه...:)
00:04 وقتی آماده باشی، کمتر از رفتنشون ضربه میبینی:)
00:11 وقتی میگن تا کی میخای دوسش داشته باشی🥲🥰😎 مشابه ها
00:12 ادم باید چیکار کنه..............
00:10 این همه ادم،چرا قلبمو باید به تو میدادم؟
00:08 ولیکاشادممیتونست!..
00:12 !......🫠✨......! نظرت(*˘︶˘*).。*♡
00:20 کثیف ترین خصلتی که یه ادم میتونه داشته باشه......
00:26 بودی یه ادم فاقد لیاقت عیزم...
00:18 ...تو نمیتونی شبیه ادم بدا شی...
00:08 ادم ممکنه شادیش رو به خیلیا بگه ولی غمش رو نه!......
00:23 ولی فقط خودم می دونم چقدر اون ادم سابق نیستم !!🖤
00:14 851 منی یعنی بین 8 میلیارد ادم و 5 سیاره تو 1دونه ای
00:12 قلبتو به ادم درستش بدع تو ارزشت بیشترع
00:06 ادم خیلی چیزا یادش میمونه ولی دیگه راجبش حرف نمیزنه!:)
00:23 میدونم این ادم بد اخلاقه ...
00:07 بهتره به خودت بیای من دیگه اون ادم سابق نیستم
00:28 اگر نصف شب بیدار شدی و من و گوشی تخت دیدی اصلا تکون نخور
00:08 درد ادم در دل بماند بهتر است .
00:09 ادم باشید ، زیاد سخت نیست !
00:05 دنبال ادم حسابی باش:)...........
00:10 یه ادم عاقل همیشه تنها میمونه :))
00:07 ✦منبهاندازهاتفاقهایبدزندگیمادمبدینبودم✦
00:08 ✦وقتیمیبینیاونادمخیانتکارازوفاداریاستوریگذاشته✦
00:15 مگه میشه ادم دلتنگ این لحظه ها نشد؟:)
00:12 رونالدو چی استی انسان یا ادم فظای
00:06 مگه من گفتم ادم خوبیم که پشت سرم میگی ادم بدیه ؟