00:04 هیچ وقت نزارید ادم خوب زندگیتون بره..
00:04 هیچ وقت نزارید ادم خوب زندگیتون بره..
00:11 من فرشته وحشی توام رام کسی نمیشم 🍷((::
00:18 دوس دختر ممد با حسن رل زده است😂😂
00:09 ادم کم کم ناامید میشه از زندگی.. مشابه ها
00:34 این کشور بیدی نیست که با این بادها بلرزد🇮🇷🔥⚡
00:15 به نزدیکترین ادم زندگیتم اعتماد نکن:)
00:11 بهم توجه نمیکردن منم .......
00:19 یادم نبود مار دست نداره...👩🏼🦯
00:28 مشکلم این زیادی ادم بسازیم ....🥲💔
00:04 سکوت ادم ها رو جدی بگیرید.....
00:07 ........من موفق میشم. :) ...
00:09 حرفایه حق حرفی برای ادم باقی نمیزاره! میزاره؟
00:13 خیلی از ما اینجوری هستیم ، ای کاش حداقل ادم خوبی بودید..
00:04 ادم که به هر کسی نمیگه حالم بده:)
00:16 به ادم مورد علاقم نزدیک نشو ، چون قاتل شدن رو دوست ندارم
00:12 میخوای مث مابشی هه موفق بشی کیکک بم بم
00:16 همه ی ما ادم بدا ꯭یه ꯭ر꯭و꯭ز꯭ی خوب بودیم👌🏿🖤
00:08 "یعنی من واقعا انقد ادم بدیم"
00:08 گاو اگه ادم بودن میشد رفیق من
00:15 موفق شو و نزار حرفهای بقیه مانع کارت بشه 👊
00:20 همه میگن تز اون ادم خولایی🥹🎀
00:43 ٭ادمبایداسیدبخرهریختشونوپاککنهاوباشو!٭
00:12 میخوای موفق باشی؟
00:32 وقتی رفیق خنده دار داری😂موفق وپیروز باشید
00:11 دیگه نیستم اون ادم بچه گیامو 🖤🫥🥲
00:12 عاشقانه . . . . .:////////////
00:17 ادم واسه کسی که فوت شده اهنگ میخونه اخه🤦🏻♀️
00:04 من ادم کم حرفی ام اما ن برای تو:)