00:16 توصیف من از ادم امن ی همچین چیزیه:
00:16 توصیف من از ادم امن ی همچین چیزیه:
00:14 تا مطمئن شدم ادم بی لیاقتیه :)
00:08 اگه می شد برگردم به عقب سلام که هیچی ادم حسایت نمیکردم 🚶♀️
00:07 دلای مهربون خوشبختی رو کمتر تجربه کردن..:) مشابه ها
00:20 بنی ادم اعضای یکدیگرند....ولی شوتی سواران ی چیز دیگرند
00:14 نصخ یه نفرم ک منو درکم کنه ...🥲🖤👩🏼🦯
00:17 مهربون ترین آیدل¡>>
00:15 آذم چقدر میتونه مهربون باشه با وجود درد زیاد❤️⛓️
00:12 با اونایی که پاشون رو تکون میدن مهربون تر باشید
00:38 زندگی یا مرگ؟ ولی جوری که مهربون بود>>>>>>🥹
00:05 وقتی میگن ادم از خودش برا بچه هاش میزنع
00:11 داغونترینادمشهرم🥺💔!!!!!!!
00:08 صیلاممیشهجزمنباکسیمهربوننباشی؟🐈
00:22 سبک زندگیه شایع 🖤🥲..........
00:18 سعی نکن خودتو بخاطر یه ادم اشغال خراب کنی🌚🚶🏻♀️
00:08 محبت آدما هم همینطوره؛ بزرگتر و مهربون تر
00:16 باشی مگه ادم چیزی کم داره...🥺🫂✨
00:07 منم دلم یه ادم قابل اعتماد میخواد:)
00:11 مظلوم ترین ادم همون کسیه که دم اخر میگه: یعنی دیگه برنمیگردی🥺🖤
00:24 هشدار!مهربون باشین.
00:10 قلب منی❤هنوز همو غم منی❣اما..
00:16 مرد اون ادم خون گرم..............💔🖐️
00:29 وایبی که به ادم میده فقط حسش🙂💜
00:44 بی تی اس مهربون تر از اون چیز هست که فکر میکنیم🥺🤍
00:04 تازه یاد گرفتم با ادم ها همان گونه باشم که هستند...
00:23 تو هویت یه ادم و گرفتی ، اما من...
00:20 #رگنار لاتبروگ_والهالا_صبر_قوی
00:27 بزن قدش برو بعدش این ادم به ادم عادت نداره